22 Ocak 2014 Çarşamba

      Aşık oluyorsun bir şeyler hissedemeyen bi insan için büyük bi mucize, hediye belkii öyle geliyor bi süre, aşkın mutluluğunu huzurunu tadıyorsun ilk önce her şeyi yapabilirsin onunla aslında sırf o yanında diye yaparsın bi güven mi gelir yaşama isteğimi yoksa bilemiyorum neyse sonra mutluluk falan gidiyor huzur kalmıyor yanında olmuyor çünkü acıyı tatmaya başlıyorsun, aşkın..
    Acısı da güzel geliyor azabı çektiğin her şey güzel geliyor bi süre. Kaybediyorsun ya onu ya da kaybettiğini düşünüyorsun türlü türlü şeyler yapıyorsun onu tekrar kazanmak için küfür et diyorsun bana, vur kır parçala. Rezillikler, karaktersizlikler her şey ya sırf onun için yapıyorsun ama ki yaptıkların yaklaştırması yerine uzaklaştırıyor senden sonradan anlıyorsun tabii aptalsın ya biraz. Aşk adama her şeyi yaptırır bilader. Benim gibi bi insan evladı aşık olabiliyorsa, ben yaparım yaptım demeyeceğim bir şey yapmadım belki de belki de çok şey yaptım, tükendim parçalarım kayboldu şehirlerde. Hayat devam ediyor.

  İyi geceler, tatlı ruyalar Prenses.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder