17 Ocak 2014 Cuma

Çıkmaz sokak

 

            Yanınızdaki insanla içinizden konuştunuz mu hiç ?
o kadar çok şey yaparsınız ki onun için, fark edemez öyle değerler verirsiniz ki uğruna katrilyonlar veremez. Her şeyi satın almışlar zaten insanları mı alamayacaklar.
      İzmirde çalışırken bir şeye çok şaşırmıştım, kafa biraz mayhoştu lakin kafanın verdiği modla düşünebileceğiniz bir şey değildi. Bir motif..
   Bi motif o kadar şey düşündürebilir mi size ? O lanet motifin size yaşattıklarını. Şaşırdım çok şaşırdım hemde ve ne düşündüm biliyor musun çok şey düşündüm aslında bir kaçını paylaşacağım sizinle.
    Paylaşmayacağım vazgeçtim.
O kadar çok şey yaparsınız ki onun için onun sessizliği size uçurumlara sürükler, yeni duygular öğretir. Öyle şeyler yaparsınız ki haberi olduğunda canı acısın. Yapılan affedilecek bir şey değildir lakin karşı tarafın yaşattıklarını düşününce, yaşattığını yaşarsın demiş biri. Ben bi kere düşündüm hayatımda, gerçekleştirdim de.      İnsanlara düşündürmek istediğiniz şeyleri onlar fark ettirmeden düşündürebiliyorsanız eğer akıllı bir insansınızdır bence.
     Çok ince mesajlar gizlersiniz.
Bazen mangolu bi ice tea gelir bazen bi tramvay bileti. Değişik şeyler. Acılarımı yaşadıklarımı yaşattıklarını ve kendi sebep olup bizi üzdüğü şeyler bazen ben tarafından da oldu, o sebep oldu ama. Neyse.
   Yaşanılanlar hoş değil lakin insanın bi noktası oluyor ki oraya geleyim demeyin size söylüyorum, o nokta çok kötüdür işte, oraya geldin mi geri dönemezsin.


     Falanlar fıstıklar arkadaşlar..

                                                                                İnsanları anlamanız dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder